etthundraplus.blogg.se

Söndag kväll

Kategori: Allmänt

Usch vad det känns som att helgen har gått fort. Redan söndag kväll. 
Min diet har det ju varit lite si och sådär med, det funkade bra de första tre dagarna, men sen blev det bara för omständigt. För det första var jag ju tvungen att vänta tills min käre make kom hem innan jag kude få nåt att äta eftersom det var svårt att ens stå på benen i början på veckan. Då när han kom hem fick jag beställa en 200g hamburgare som jag plockade bort brödet ifrån och det funkade ju. Men torsdagen och fredagen åt jag pizza, vilket inte är speciellt LCHF. Och inte har helgen varit bättre. Men det är svårt när man inte riktigt kan laga maten själv, Fast jag har åtminstone inte ätit nåt godis, så det är ju bra. Frågan är ju nu hur det kommer att funka att gå tillbaks till LCHF, hoppas det inte blir alltför tufft.
Suck.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: