etthundraplus.blogg.se

Förslag?

Kategori: Allmänt

Ja, när man en gångs skull får vara hemma en stund på morgonen, jo givetvis har ju WoW maintenance... En utökad sådan dessutom. Pfft.
 
Annars så händer inte mycket, både regnet och godissuget håller i sig och jag har börjar få små utslag i ansiktet - ett säkert tecken på att lingonveckan är i annalkande. Ska äta sista lådan kycklinggryta ikväll, så imorgon måste jag fixa någon annan mat. Såg att dom hade extrapris på köttfärs på Coop, så jag ska nog fixa nåt med köttfärs imorgon på förmiddagen. Är den nån som har nåt förslag på nån smarrig LCHF-köttfärsrätt är det bara att dela med sig. Annars blir det väl limpa eller biffar för enkelhetens skull.
 
Och för skojs skull skulle jag väl ha bifogat nån bild här, men jag har ingen från idag (inget av värde har hänt hittills), så jag tror jag delar med mig av en renbild istället :D
Det var väl en fin ren?

Kommentarer

  • Madde säger:

    Gör en köttfärssås med champinjoner, grädde, buljong & sambal. Serveras med zuccini-spagetti. Eller kanske lchf vänliga kåldolmar med gräddsås & några lingon om du vill ha husmanskost :)

    2013-10-09 | 14:31:39

Kommentera inlägget här: