etthundraplus.blogg.se

Höstdagar och viktappar

Kategori: Allmänt

Har precis varit och gått i drygt en timme med S, en skogspromenad på bitvis okända stigar.
Vilken fin höst vi har måste jag säga. Kall och klar, det är ett nöje att vara ute och gå.

Vi har redan haft ner mot femton minusgrader på nätterna, men knappt nån snö som synes.
Kikade på telefonens bilder och såg att min första snöbild ifjol var tagen 2012-10-17. Och idag har vi den 20:e.

Har förresten laddat ner två appar, TactioHälsa (som håller reda på mina steg blandannat) samt WeightRecord (som man registrerar vikten i). Ingen av dem är väl så perfekt som jag vill ha dem, men de var de bästa jag hittade. Tror jag laddade ner och raderade en 2-3 stycken innan jag bestämde mig för dessa. Jag fick ett annat förslag av S, men dement som jag är har jag ju glömt bort det redan. Får kolla med henne nästa gång vi ses.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    ShapeUp och RunKeeper =)

    Svar: Aaah!
    etthundraplus.blogg.se

    2013-10-20 | 16:27:48

Kommentera inlägget här: