etthundraplus.blogg.se

Tisdagkväll

Kategori: Allmänt

Hade tänkt passa på att skriva ett litet inlägg innan kvällsduschen.
Som sagt, S har ju lurat ut mig att börja gå, så nu har jag varit på halvtimmas promenader varje kväll. Igår hade jag sällskap av dessa hundrumpor:

Och idag hade jag, förutom hundarna, även sällskap av sonen, samt två av hans kompisar. Det var priset för en påse chips och en skvätt godis till deras filmkväll ikväll.

Och vad upptäcker jag när jag strosar inne på ICA?

Low Carb-glass! Gräddchokladsmak. Fanns Bourbonvanilj också, men jag ska testa den här först. Men det blir först till helgen, med halvtinade hallon till den. För tillfället är den i säkert (?) förvar i vår frys.

Sen har jag, efter recept från syster, gjort LCHF-pizza med mandelmjölsbottnar, köttfärs och svamp. Har smakat en bit, dom blir lite mördegsaktiga och inte alls dum. Men otroligt mättande!
Har ingen bild på dem för tillfället, men allvarligt, hur gott kan köttfärspizza egentligen se ut?
Nä precis.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Härligt Marie!!!

    2013-10-15 | 22:28:43

Kommentera inlägget här: