etthundraplus.blogg.se

Otäckt väder.

Kategori: Allmänt

Usch vad det regnar. Sitter och väntar på lass i Malå och det är mörkt och kallt och blött. Dock kan jag ju trösta mig med att jag får en tidigare kväll ikväll, kommer nog att vara hemma strax efter 24.
Annars har det väl inte hänt så mycket idag, jag äter kycklinggryta, och dessutom förvarar jag ölkorv, kallrökt skinka samt babybel-ostar i lastbilskylen. Så nog klarar jag mig.
Dock har jag kännt av ett ganska ordentligt godissug de senaste dagarna, men jag kan tänka mig att det har att göra med att lingonveckan är på g. Tror det var runt 24 dagar sen jag hade den sist, men jag tror jag var mitt i den då när jag skrev om det, men den borde ju dyka upp närsomhelst.
Det är lite jobbigt att vara godissugen så pass som jag är nu. Jag har köpt två små askar Läkerol som lindrar det värsta, men då var det ju det här med sötningsmedel...

Men nu kommer traktorn, så då är det bara att lägga ifrån sig denna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: