etthundraplus.blogg.se

-11 kg

Kategori: Allmänt

Sådärja, då var helgen avklarad och imorrn ska man ut på vägarna igen. Jag hoppas verkligen att det inte är lika halkigt som förra veckan, då vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Förra torsdagen var hemsk, jag fick världens ställ på lastbilen och tror aldrig jag har varit så nära att lägga ikull ekipaget i diket. Hemskt var det.

Mat till imorrn blir strimlad fläskytterfilé med smörstekt vitkål och sås gjord på créme fraice, marinerad vitlök och fetaost.

Vägningen i fredags gjorde mig förövrigt överraskad. 112.2. Det är gode dippen ner från 114 och nåt det var för en vecka sen. Jag misstänker att det är extra vatten som blivit utdrivet pga promenaderna jag tagit. Men bra hursomhelst, det medför ju -11 kg. Jag mäter mig ju också nuförtiden och jag tror jag hade minskat runt 2 cm runt midjan, dock inte säker på den siffran.

Hursomhelst, har en irriterad och sur karl bredvid mig i sängen, så får skriva mer senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: