etthundraplus.blogg.se

Smygvägning

Kategori: Allmänt

Skrev ett hyfsat långt inlägg igår på en IPad som min svärmor har fått för att hon har tagit ut skog. Nu har alltså jag lagt vantarna på den eftersom jag menar att det är ett slöseri med resurser att T eller svärmor skulle ha den. Jag skulle kunna bygga upp hela mitt liv kring denna platta, men som det är nu har jag ju den bara till låns, så det känns lite irriterande.
Hursomhelst, inlägget gick inte att publicera, jag använder blogg.se-appen i den, och på något sätt är den offline. Och jag vet inte hur jag ska fixa det.
 
I alla fall så smygvägde jag mig idag, tanken är ju att jag bara ska väga mig på lördagsmorgnar, men jag fick ett infall. 118,6 kg, alltså -4,6 kg so far. Om man räknar på det som jag skrev den 15 sep, 1,5 kg i veckan teorin (siffrorna inom parantes), så har det ju stämt bra hittills. För i så fall ska jag väga ca 118,7 på lördag, och om inte något oväntat händer kommer ju det att gå vägen.
 
v36 123,2 (startvikt)
v37 121,1 (121,7)
v38 119,8 (120,2)
 
Håller förövrigt på att fixa dagen käk, det blir ugnsstekt fläskytterfile, kryddsmör och isbergsallad.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: