etthundraplus.blogg.se

Rast på Bäverhult

Kategori: Allmänt

10:15
Fortfarande vid gott mod, sitter överst på Bäverhultsbacken och har precis ätit en matlåda innehållandes 3 ägg, en näve räkor, en klick smör, en klick majonnäs, lite gurka och ett par sockerärtor. Det kändes dock lite konstigt imorse när jag inte satt och småknaprade på mackor/kakor/allmänna kolhydrater på vägen till Skellefteå. Hade med mig tre morötter, varav jag har ätit två. Ok, morötter är väl inte det ultimata LCHF-ämnet men man tager vad man haver.
Det är en regnig och deprimerande dag idag, men kolhydratsreserverna är inte slut än, så jag klarar mig fint. Dock har jag tagit en ipren, jag kände en begynnande huvudvärk och olustkänsla, men det kan ju lika gärna bero på att jag fick lite för lite sömn inatt. Måndagar...
Jag tror den värsta dagen kommer imorrn, vid det här laget har jag ju knappt börjat, så det känns ju inte så farligt än.
Nåja, slut på rasten snart, och dags att fara vidare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: