etthundraplus.blogg.se

Nästan 10%

Kategori: Allmänt

Såja. då var vikten vecka 39 spikad. 118,3 kg! Allstå har jag nu gått ner 4,9 kg, det är ca 10% av mitt totala mål. Då är ju frågan - ska jag belöna mig själv för varje 10 kg eller 10%? Hmm, 10% verkar ju frestande. Men tanken slog mig just så jag vet inte om jag ska köra på det.
Dock fuskade jag lite igår, med 3 st Lindt Lindor Extra Dark, sånna där runda tryfflar ni vet, och lite torrrostade jordnötter, och nog fan är jag allergisk idag.
Jag frågade föressten T om han såg nån skillnad på dessa nästan 5 kg och han sa att det syntes lite bakifrån på midjan.
Jag var föressten och simmade igår!
Jag kom hem kvart i fyra i fredags morse och vaknade 11.40. Då hade ju alltså badet varit öppet i 40 min redan och jag hade ingen aning om vars jag hade badkläderna. Men efter en stunds letande och packande kom jag mig in på badhuset 12.15. Jag hann simma ca 20 min och det blev 20 längder, inte mycket men iallafall en början, och med tanke på mitt ryggont så tyckte jag att jag gjorde rätt så bra ifrån mig. Och nu är 10-kortet köpt, så nu är det bara att fara dit regelbundet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: