etthundraplus.blogg.se

Japp, ett rejält ryggskott.

Kategori: Allmänt

Har stoora problem att ens ta mig framåt, det gör så ONT! Det ska bli intressant att se hur jag klarar av arbetsdagen imorrn. Körningen kommer nog inte att vara nå problem, men när jag ska ut och in i bilen och traktorn... Blir att bunkra värktabletter. Men inte känns det kul. Få se om natten gör det bättre, för just nu är det knappt uthärdligt att gå...
För övrigt är det väl snart dags att gå och lägga mig, fast jag har inte bestämt än när jag ska fara. Funderar på att kliva upp runt halv tre, göra mig klar, och sen bege mig. Hoppas det inte regnar allt för mycket i veckan bara.
Maten imorrn blir nog lite sallad, butiksgrillad fläskytterfile och en creme fraice dip med chili och cheese smak. Eller tzatziki.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: