etthundraplus.blogg.se

Då var startvikten spikad

Kategori: Allmänt

Som sagt, den digitala vågen blev fixad och det var inte trevligt någonstans. Vikten den 3 september anno 2013 var makalösa 123,2 kg. Ouch. Tänk att man låter det gå så långt. 
 
Gårdagen var hemsk. Jag var så trött så trött att det var helt sanslöst, mådde olustigt och var trög i skallen som bara den. Det är alltså andra dagen som är absolut värst för min del. Jag var helt virrig käntes det som, kanske inte rätt person att framföra 60 ton efter allmän väg...
 
Och imorse var jag dötrött, låg och drog mig en halvtimma och ville helt enkelt inte kliva upp. Blev en kvart försenad bara därför, och startade dagen med en sockerfri Red Bull, just in case. Men idag har det gått bra, nog har jag varit seg, men inte trött.
Ser fram emot när jag varken är seg eller trött om dagarna, jag vet att det är möjligt eftersom det har funkat förut :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: