etthundraplus.blogg.se

Då var jag där igen...

Kategori: Allmänt

21:55
Jag har inte vågat ställa mig på vågen det senaste året, jag har kännt att jag har gått upp i vikt och att kläderna har suttit tajtare. Det är mest mjukisbyxor som gällt. Imorgon har jag tänkt börja med LCHF, så jag var ju tvungen att kolla nu. Tyvärr funkar inte den digitala vågen, batteriet är stendött, så jag fick ta den gamla analoga. Den visade på strax under 120 kg. Ja jag vet, inte bra.
Nu är ju då tanken att jag ska ta tag i det här en gång för alla, jag har hjärntvättat mig själv ända sen vi kom hem från semestern. Jag har visualiserat hur bra detta kommer att gå, hur jag kan byta tillbaks till de gula varselbyxorna i vinter, köpa snygga scaniakläder i sommar och bara vara allmänt lycklig. För mycket begärt? Vet ej, men prova ska jag. Igen.
Räkor tinar i kylen för tillfället, det ska bli min lunchlåda med kokta ägg och diverse tillbehör. Jag kommer att må skit de närmsta dagarna, och det kommer att bli mycket gnäll här misstänker jag.
Men hursomhelst, förmiddagsskiftet i Malå väntar och jag ska kliva upp kl fyra.

Gonatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: